Jaorvergadering mit aoverdracht vörzittershamer

Afgeloope vrijdagaovend, op de derde vrijdag van juni, was traditiegetrouw de jaorvergadering van ’t Bombakkes. Dit jaor ien d’n Hof bïj Prins Tom en Prinses Kirsten, de zon was werm en de drank was ka.ld. De vrollie en kèls van ’t Bombakkes druppelde binne en was kôste öm 20.11 uur beginne mit de jaorvergadering. Toen nog vörzitter Marco hiette iedereen van harte welkom. Zoas ieder jaor hielde de penningmèèster Tijs en sikretaris Guus hun verhaal aover afgeloope jaor. De ene aover ’t geld en de ander aover alles wat we gedaon en mitgemakt hebbe. En Guus deelde ’t jaorverslag uut ân alle leeje.

Mar ’n belangriek moment op dizze aovend was de aoverdracht van de vörzittershamer. Marco (Seelen) het besloote öm nao 13 jaor as vörzitter te stoppe. Mar o.nze nïje vörzitter hadde wïj al een tiedje geleeje gevonde: Jeanine (Petronilia). Mar afgeloope vrijdag wier ’t offisjeel! Vördet zo de vörzittershamer kôs aoveneeme, mos Jeanine örst geienstalleerd worre as raodslid. Ze het van Marco alles gekreege wat neudig is öm raodslid te zien. En zelfs ’n bietje tèège de regels ien ôk al de steek opgezet, mar hier maake wïj bïj de ienstallatie van raodsleeje altied ’n uutzondering vör.

Wïj zien blij dat Jeanine de rol van vörzitter op zich wil neeme en wense hur veul plezier binnen ’t Bombakkes!

Één van hur örste taake as vörzitter was de agenda aover te neeme en ’t volgende punt was ’t afscheid van de Marco’s. Beide zien ze ien 2013 bïj ’t Bombakkes gekoome en neeme nów tèggeliek afscheid van de club.

Wïj wille Marco, Monique en Marco en Mol bedanken vör hun jaore en ienzet bïj ’t Bombakkes. Mar wïj zien nie bang dat we mekaor nie meer zulle tègekômme mit de vastelaovend.

Dus wïj zegge bedankt en tot ziens!

MaNiefest IV – 27 juni 2026

Kómmende 27 juni is ’t wèr zo wied. Alwèr de vie.rde edisie van MaNiefest. Dizze keer hebbe we óp ’t Jan Lindersplein ènne moije aovend vör óllie gepla.nd. Mit optréédens van Nederpop Allstars en de Heeren van Aemstel Band en natuurlik DJ Hans. Zïj zö.rge vör ènne ônvergèètelïjke aovend mit de bé.ste muuziek uut de Nederlandse gèschiedenis. Mar ôk de allerbè.ste mitzingers oojt.

Koop nòw ow kaorte op maniefest.bombakkes.nl. Én dan zie.n we gullie daor!

Wanneer: 27 Juni 2026 l terrein op vanaf18:30

Waor: Jan Lindersplein l Gennep

Tickets: maniefest.bombakkes.nl

Mit trots prizzenteere wïj o.nze nïje vörzitter

Mit ’n veul vastelaovend plezier mugge wïj bekend maake dat VC ’t Bombakkes unne nïje vörzitter het gevonden. Un frisse wiend vör o.nze verenging en mit ‘n een bak enthousiasme stèt ze klaor öm te gaon starte.

Wïj zien gröts en kieke vol vertrouwe uut naor de toekomst.

O.nze nïje vörzitter het èèges unne mojje, persoonlikke tekst geschreeve öm zich vör te stelle:

Met trots en enthousiasme heb ik het voorzitterschap van ‘t Bombakkes aanvaard. Graag stel ik me aan jullie voor.

Mijn naam is Jeanine Petronilia, geboren in Baexem (bij Roermond) en inmiddels negentien jaar woonachtig in Gennep, samen met mijn man Gerardo en onze dochters Lisa, Ella en Anna. Ik werk met veel plezier en gedrevenheid als schoolleider bij Visio Onderwijs Grave. Naast het werk geniet ik erg van een goed potje padel bij TV Gennep, een wandeling in onze prachtige omgeving, een goed boek en eropuit gaan met mijn gezin en met vrienden. 

Èn van de vasteloavend dus! 

Het plezier, de gezelligheid en de warme sfeer maakt dat ik er ieder jaar weer naar uitkijk. 

Door mijn diepgewortelde Limburgse roots stroomt de vastelaovend al van jongs af aan door mijn bloed!

Afgelopen seizoen was onze jongste dochter Anna jeugdprinses en dat was een fantastische tijd! Vooral het samen, in verbinding, vieren met inwoners en vastelaovendverenigingen uit de Gennepse gemeenten was een mooie ervaring. De verdere ontwikkeling van die verbinding is iets waar ik graag aan wil bijdragen. 

’t Bombakkes is een fantastische vastelaovendclup die ik weliswaar de afgelopen jaren aan de zijlijn gevolgd heb, maar waarmee ik wel een sterke verbinding voel. De raad hoort bij de vastelaovend — als dragers van traditie, als verbinders in de gemeenschap en als mensen die met passie en inzet zorgen dat het feest blijft leven. Dat voelt voor mij als iets waardevols én als iets dat gekoesterd moet worden.

In mijn rol als voorzitter wil ik bijdragen aan een Bombakkes waarin we onze mooie tradities in ere houden, maar tegelijk openstaan voor vernieuwing en meebewegen. 

Daarnaast vind ik het belangrijk dat iedereen zich welkom voelt om alle dagen de vastelaovend in Gennep te vieren. Vastelaovend is van en voor iedereen!

Ik kijk ernaar uit om in gezamenlijkheid verder te bouwen aan een toekomst waarin we onze vastelaovendcultuur blijven vieren, versterken en doorgeven.

’t Zal d’r altied blie.ve krölle!

Jeanine

Afscheid van de Marco’s

Beide dezelfde naam, beide begonne ien ’t zelfde jaor, beide dus net zo lang bïj de raod van ellef. Mar toch zien ze anders ;-).

Marco Seelen en Monique, ien 2013 bïj ’t Bombakkes gekômme. Marco was gevraogd of hïj de nïje vörziter van ’t Bombakkes wilde worre. Daor hoefde Marco en Monique as echte vastelaovensvierders nie lang ovver nao te dinke. Al die jaore hebbe zij zich iengezet vör de clup. Mit as högtepunt 2024. ’t Jaor dat ze Prins en Prinses zien geworre van ’t Bombakkes.

Marco Thijssen, ôk ien 2013 bïj de raod gekômme. Duk de man achter de camera, mar zoas hier baove te zien smeis toch ôk èèges op de foto. Hïj het veul foto’s gemakt vör de clup zodat we altied trug kunne kieke op alles wat d’r is gebeurd. Hïj het zien èège vör de clup iengezet.

Gister waare ze vör de lètste keer ien ornaat bïj ’t Bombakkes en hebbe ze afscheid van ’t Gennepse volk genoome op de töffel bïj de Kroon. Intern zulle wïj nog afscheid neeme tijdens de jaorvergadering.

Maar via dizze weg wille wïj, ’t Bombakkes, óllie hartelijk bedanke vör alles wat gillie het gedaon vör de clup en de Gennepse vastelaovend.